Translate

Uroczystość rodzinna - Elegancja Francja

Wczoraj miałam przyjemność być na chrzcie mojego ciotecznego wnuka. Uroczystość więc wymagająca eleganckiego stroju, wybór mój padł na sukienkę Markoni. Wygrałam ją w zeszłym roku, na spotkaniu Carinii, ale że już była jesień, nie miałam okazji jej przedstawić.

Czekała na swoją premierę.

Sukienka uszyta jest z lekko przezroczystego materiału, ale ma spód odpowiedniej długości, ma też tzw. podwyższoną talią. Według mnie nadaje się również na wesele. Dodatki w formie biżuterii delikatne i nie za dużo. Motywy kwiatowe są bardzo kobiece i takie romantyczne.






















sukienka - Chanty Marconi, szpilki - Gino Rossi, torebka - Go-go, biżuteria - kolekcja własna, okulary - Steve Madden
fot. Sylwan

Komentarze

  1. Wyglądasz pięknie i kobieco. Wow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julio, czasami trzeba i kobieco. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękna sukienka, też muszę coś takiego kupić. Wygląda jakby była stworzona dla Ciebie, wyglądasz rewelacyjnie, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, czasami trzeba mieć taką sukienkę na kilka uroczystości w wersji letniej. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Z tej firmy mam już trzy sukienki, mają ciekawe kroje i kolory. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sukienka jest śliczna :) Chciałam Panią spytać natomiast o inną rzecz. Zwróciłam uwagę na tatuaże, dlatego chciałam wiedzieć gdzie Pani je robiła? Sama szukam jakiegoś studia tatuażu godnego polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tatuaże robił mi mój syn, który jest tatuatorem, ale on mieszka w Anglii, przylatuje do PL raz w roku, i wtedy coś tam mi zrobi. Nie wiem z jakiego jesteś miasta, w Lublinie znam dobrego tatuatora. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Chodziło mi waśnie o Puławy lub ewentualnie Lublin.

      Usuń
  5. Tak romantycznej wersji ciebie z bloga nie pamietam :) ale jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bo jak mam sukienki w kwiaty to maxi, a taką w wersji eleganckiej jeszcze nie miałam. Bardzo mi się spodobała i musiałam ją mieć. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Sukienka śliczna,kobieca i piękne kwiatowe motywy...szpilki boskie, torebka,okularki...Cudowna stylizacja.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, w szafie każdej z nas, powinna być chociaż jedna wyjściowa letnia sukienka, dobrze, że udało mi się wybrać taką, która pasuje i na proszoną kolację i na wesele, komunię czy chrzciny. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ślicznie i romantycznie. Super kiecka, świetnie dobrane dodatki i włosy tez piękne i zadbane. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka! wyglądasz w niej bardzo kobieco i delikatnie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fason sukienki idealny dla ciebie. Pięknie podkreślona talia. Cudownie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki krój dobry jest też dla kolumny, bo też zrobi bardziej kobiece kształty. Ty w takiej też byś pięknie wyglądała. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Buty są super, są bardzo wygodne, tylko obcasy mają ciutkę za wysokie, muszę z 7 mm skrócić, ale muszę poszukać dobrego szewca. Sukienka też fajna, zresztą Marconi ma fajne kiecki.

      Usuń
  11. Łał! Śliczna sukienka, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta sukienka, wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka, pasuje Ci i kolor i fason. Jest też romantycznie, lekko i świeżo. Wyglądasz na wypoczętą a włosami się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wypoczęta nie jestem, co do włosów, to zrobiłam dobre posunięcie, żeby je wycieniować i skrócić, lepiej się układają. Pozdrawiam

      Usuń
  14. Oj gwiazdorzysz moja droga, gwiazdorzysz. Tylko na ściance Ci stanąć.
    Wszystko fajnie dobrane - wyglądasz super!
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu zaraz gwiazdorzysz, czasami człowiek musi, a ścianek brak he he. Pozdrawiam

      Usuń
  15. Pięknie Marzenka wyglądasz!!! Sukienka jest baardzo elegancka, ale jednoczesnie dziewczęca!
    I wspaniale jej wzór współgra z Twoimi tatuażami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierając ją, nawet o tatuażach nie pomyślałam, zapominam, na co dzień, że je mam. Ta sukienka ma w sobie coś odmładzającego, nie jest jak dla starej baby.

      Usuń
    2. A pasuje do tatuaży idealnie!!! Od razu mi to wpadło w oko:))
      I masz rację, ze lat odejmuje! Lubię takie ciuchy:D

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Bo sama masz, ja też lubię tatuaże i u siebie i innych. Już myślę co by tu jeszcze gdzieś dołożyć

      Usuń
  17. Fajna stylizacja, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    blog o narzędziach

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna sukienka! Bardzo elegancko wyglądasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz jak Królowa, bardzo ładna suknia :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, co prawda jak królowa nie chciałam wyglądać, tylko elegancko, odpowiednio do sytuacji. Jedna taka na specjalne okazje się przyda.

      Usuń
  20. Sukienka jest prześliczna. Jesteś bardzo elegancka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzenko wyglądasz fantastycznie :). Nawet te same miejsca wybieramy na zdjęcia!
    Pozdrawiamy!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Puławy są małe, a miejsca się sprawdzają i dla mnie i dla Was i dla nowych puławskich blogerek.

      Usuń
  22. Marzenko prześlicznie Ci w tej sukience! Piękna! Buciki również przypadły mi do gustu ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko jedno zdanie: Kocham ten strój, jesteś naprawdę wspaniały z niego ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo elegancko, Marzenko.
    Pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ładna sukienka! Marzenko, ale masz tych tatuaży!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Są w życiu takie chwile /wspaniałe chwile/, że musimy wyglądać bardzo odświętnie i elegancko. Ważne uroczystości rodzinne wymagają takiego stroju. Sukienka świetna, cudnie w niej wyglądasz, szpilki super.
    Też tak miała, że zamiast zapisać kopię roboczą - poszło, dopiero musiałam na szybko pisać tekst ale cóż, zdarza się... Marzenko, ja też jeszcze na wyjeździe i w miarę możliwości nadrabiam zaległości...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzenko, sukienka jest jak z bajki. Na taką uroczystość jak najbardziej. Wyglądasz zjawiskowo :)Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta sukienka :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądałaś bardzo elegancko)))sukienka śliczna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna jest ta sukienka a Ty ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzenko poprostu pieknie :) pozdrawiam serdecznie :) x

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzenko, to jest mój ulubiony fason sukienki. Wyglądasz w niej bardzo kobieco i kwitnąco. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę przyznać, że sukienka na żywo wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciach. Całość super, kobieco z klasą, ale nie nudnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

@babooshka_style

Copyright © Fashion Dreams