Translate

Kolczyki - panieneczki.

Ostatnio w oko, wpadły mi kolczyki, które wyglądają jak małe laleczki-panieneczki. Paniusia, w rączce ma nawet torebeczkę, w dodatku sukieneczka z błyszczących kamyczków i nawet dopatrzeć się można obcasików. No cudne takie cacka, mimo, że złota, (złotego koloru, praktycznie nie noszę, bo nie lubię), nie mogłam ich nie kupić. Do nich pasowała mi tylko jedna koszula, którą mam, w złote prążki. Chodziło mi 
o zestaw codzienny, do wyjściowego było by więcej rzeczy do których pasują. ale chciałam pokazać, że takie okazałe kolczyki, nie muszą być przeznaczone na jakieś wyjście, do zwyklaka, też pasują.
Żeby jednak było ciekawiej, na koszulę założyłam bluzkę z czarnej koronki. 















spodnie - Zara, płaszcz - New Girl, Koszula - Simone Shirt, bluzka z koronki - vintage, torba - Tommy Hilfiger

Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że założyłam drugie bloga, dotyczącego mojej pracy. Ci co mają mnie wśród swoich znajomych na FB już o tym, wiedzą, ale nie wszyscy są na Facebooku.  Nie raz wspominałam, że jestem plastykiem, grafikiem, że projektuję, dojrzałam do tego, by się z Wami podzielić moją pracą, a może ktoś z Was, potrzebuję nowe logo, projekt, usługę, zapraszam zatem do odwiedzenia nowej strony na której będę przybliżała zawód projektanta grafika http://arts-i-design.blogspot.com/

Komentarze

  1. Ale czadowe te kolczyki, takie panieneczki na wietrze tańczące.
    Ja kiedyś widziałam takie z włóczki,ale Twoje ładniejsze.
    Bardzo fajnie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki, płaszcz i ten szal, czy chusta? Pozdrawiam Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kolczyki. Podziwiam zawsze jak ładnie umiesz dobrać biżuterię. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne kolczyki :) małe ludziki w sukienkach z kamyczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentujesz:) śliczny masz płaszcz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli podoba Ci się taki ludzikowy motyw, Marzenko, to polska marka 10 DECOART ma w swojej ofercie biżuterię tego typu :)
    Zosia, Janek - to są takie duże ich ludziki.
    Jeszcze są ich dzieci, ale nie pamiętam imienia ;P

    Znajdź ich na FB, strony nie pamiętam :) Może Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar, ja po prostu zawsze lubię coś innego, oryginalnego. Dzięki za namiary na firmę, poszukam ich

      Usuń
  7. pasuje do ciebie ta czerwien! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fankom kolczyków jako takich , ale dziś płaszcz zwraca uwagę oj zwraca ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze te kolczyki, widać starannie wykonane. Przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym powiedziała...szafiareczki:)))
    Też nie przepadam za złotem, ale czasami się na coś skuszę.
    Fajnie te laleczki wyglądają na tle czerwieni!
    Płaszcza zazdraszczam szczerze!!!

    OdpowiedzUsuń

  11. fajnie wszystko skomponowałaś,strój kreatywnej kobiety ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne panieneczki :-).Ja na co dzień nie noszę kolczyków ale na imprezy owszem wtedy zakładam długie, wiszące :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie noszę kolczyków, nie mam dziur w uszach ha!ha! Nosiłam klipsy. U kogoś mi się podobają, u mnie nie.
    Mnie za każdym razem bardzo podoba się Twój czerwony płaszcz. Wyszedł ciekawy zestaw...cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszcz!! Super wyglądasz!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne oryginalne kolczyki oraz płaszcz i jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzeno, słodkie te laleczki. Płaszcz już chwaliłam. Moc pozdrowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne kolczyki, jestem fanką takich oryginalnych motywów :)
    Płaszcz bardzo elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

@babooshka_style

Copyright © Fashion Dreams