Translate

Futrzana kamizelka - fur vest

Na ostatnich zakupach w "moim" outlecie, kupiłam sobie kudłatą kamizelkę. Od dłuższego czasu szukałam takiej kamizelki, ale w większości wyglądałam jak kula śnieżna. Jeśli taka kamizelka ma za długi włos,
a jest się osobą nie za wysoką, to ona bardzo dodaje objętości, osobiście nie polecam też takich kamizelek kobietom o większym biuście. Futrzaczek może być noszony na kurtkę lub płaszcz, ale również doskonale sprawdza się w pracy założony na sweter czy sukienkę. Mnie głównie chodziło o ten drugi cel, żeby mi plecy nie marzły, bo muszę dbać o mój kręgosłupek i się nie kulić, na płaszcz też fajnie wygląda. Taka stylizacja też się pewnie pojawi.
Zdjęcia robiłam parę dni temu, niestety ostatnio jestem bardzo zapracowana i nie mam kiedy bieżących stylizacji wrzucać,  trudno może to jakoś nadrobię.
W tym zestawie futrzak założyłam na ramoneskę, udało mi się dobrać szalik w tym samym kolorze.
Piękny jest naszyjnik Zary, pasuje i na specjalne wyjście i do sportowego stylu również.
Futrzak - Tally Weijl
Ramoneska - Zara
Spodnie- Mohito
Buty - New Look
Torba - Tommy Hilfiger
Naszyjnik - Zara


brr zimno już



 piękny jest ten naszyjnik









fot. Sylwan

Komentarze

  1. Ślicznie wyglądasz:)
    A futrzak się świetnie komponuje.
    Mam nadzieję, że będzie grzał w plecki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maju, tak futrzak jest super cieplutki, w pracy zakładam go na sweterek lub sukienkę, bardzo się sprawdził i funkcjonalnie i wizualnie.

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji - jak nastolatka. Zestawienie ramoneski z futrzakiem to strzał w dziesiątkę. Jest ciepło, wygodnie i modnie. Niesamowicie podobają mi się również Twoje spodnie.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdo, jak zauważyłam na Twoim blogu, w tym samym czasie robiłyśmy nasze fotki, ja tylko nie mam takich nóg i kozaków, ha ha, ale masz rację, taki zestaw jest super. Spodnie kupiłam we październiku w Mohito, może jeszcze są.

      Usuń
  3. Tak Cię wolę Marzenko :) Jest super,boho wraca nieśmiało... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Grażynko, masz rację, kamizelka należy do boho. Ja mam bardzo pomieszane style od boho do glamur, taka moja zmienna natura.

      Usuń
  4. Bosko. Ładnie i cieplutko. Ile masz wzrostu?, Jeśli wolno spytać. Szukam kamizelki ze sztucznego futerka, ale myślałzm o ciut dłuższej mimo wszystko, bo strasznie marznę. Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu też szukałam dłuższej, ale w każdej wyglądałam jak pączek, jak znajdę odpowiednią to kupię. Mam 161 cm wzrostu, za wysoka nie jestem. pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne jest to zestawienie białej koszuli z naszyjnikiem, pasuje i do bardziej formalnych jak i luźnych stylizacji! futrzak ma piękny kolor ale osobiście wolałabym dłuższy. zazdroszczę naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Adrianno, Naszyjnik mnie zauroczył od pierwszego wejrzenia, białe koszule bardzo lubię zakładać do jeansów, klasyka. Futrzak ma naprawdę piękny ciemnofioletowy kolor, jak śliwki węgierki.

      Usuń
  6. Ja też lubię kamizelki, to idealna pora do ich noszenia. Ja takimi kudłaczami docieplam się w biurze. Fajnie wyglądają też założone na cienkie bluzeczki z długim rękawem, to moja wersja do pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Grażynko, ja moją też w pracy noszę, lubię takie kudłacze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię kamizelek, bardzo mnie pogrubiają więc unikam, w pracy u mnie gorąco więc nie da się nosić. Ty wyglądasz w swojej bardzo fajnie, pasuje Ci i kolor mi się podoba...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysl z tym futrzakiem na ramoneske :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aschaaa, taki futrzak nadaje się prawie na wszystko, szukam jeszcze dłuższej, pozdrawiam

      Usuń
  10. Super jest ten futrzak! Kolor bardzo mi się podoba. Dzięki niemu mniej nadaje objętości figurze.
    I fajny pomysł z narzuceniem go na ramoneskę:))
    Ekstra zestaw wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest śliczny, zdjęcia nie oddają głębi tego fioletu, a jeszcze zależy w jakim zestawieniu kolorystycznym użyjemy tej kamizelki, to ma nieco inną barwę, pozdrawiam Taro.

      Usuń
  11. świetna jest ta kamizelka futrzana, pozdrawiam :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jeanette, w dodatku ta kamizelka kosztowała 25 zł, więc bez zastanawiania się ją wziełam, pozdrawiam

      Usuń
  12. Wygladasz swietnie )Ja trz uwielbiam futrzane kamizelki do wszystkiego)Pozdrawiam serdecznie
    http://bastonidifashion.blogspot.it/2014/12/short-color-oro.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny futrzak, bardzo ciekawie go połączyłaś. Zgrabnaś Marzeno w spodniach baaardzo. U mnie też zimno... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zestawienie!! :) futrzak fajny i na topie :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz i świetne jeansy! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

@babooshka_style

Copyright © Fashion Dreams