Translate

Colorful dress - Kolorowa sukienka w stylu lat 70-tych.

Uwielbiam kolory...., nadają życiu sens, świat robi się radosny i wesoły nawet jak słońca brak.
Dzisiaj kolorowa sukienka w roli głównej, uwielbiam ją, kiedy ją zobaczyłam  musiałam ją mieć. Bardzo przypomina mi wzory z lat 70-tych, i mimo że wtedy byłam dzieciakiem - to pamiętam podobne wzory w garderobie mojej mamy. Kupiłam ją w Londynie na wyprzedaży świątecznej, z 50 funtów była przeceniona na 15 i może to dziwne, ale poprawia mi humor, a dzisiaj w drodze na spotkanie biznesowe, wygospodarowałam 5 minut, żeby uwiecznić sukienkę w roli głównej.
Czerwone kozaki już tu były, ale  świetnie do tej sukienki pasują, mają fajny krokodyli wzór. Czerwony kolor jest kolorem wyzwalającym energię, podkreślającym pewność siebie, kobiecym i sexy, więc na takie spotkanie w sam raz. Czarny skórzany płaszcz dopiero co prezentowałam, ale mimo tego, że mam go już kilka lat, nie mogę się z nim rozstać, też go uwielbiam. To prawdziwa perełka vintage.
A w zależności od tego co pod nim, zawsze może wyglądać inaczej. Oczywiście do tego zestawu dorzuciłam srebrną biżuterię. Torebka srebrno-szara jest dopełnieniem całego zestawu. I nawet w szary dzień można być kolorowym...:)

Sukienka  jest z jerseyu - Izabel Londyn
Płaszcz skórzany - Kurów
Torebka - E-bay
Kozaki - Jennifer CCC
Biżuteria - srebro Sagan
 






Bransoleta z turkusem idealnie pasuje do wzoru kół na sukience.



fot. Sylwan

Komentarze

  1. Sukienka fantastyczna, taka kolorowa, energetyczna, wesoła, nie mogę się napatrzeć:):)
    Naprawdę świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, super jest ta kiecka! - zawsze się uśmiechaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz ,obserwujemy bedzie mi milo :)

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka mnie zauroczyła, bardzo energetyczna. Botki też świetne. Zastanawiam się, co Ci porwać: sukienkę? czy botki? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wzory bardzo mi pasują. Sukienka jest kolorowa i dodaje energii. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka. lubię takie kolorowe wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kozaczki ekstra i fason i kolor!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram

@babooshka_style

Copyright © Fashion Dreams